Захоплення (дія)

2016

Я буду добрим до них, дам їм милиці та протези. Ржавий метал не ковзає на бетоні, дерев’яні колеса добре не крутяться, немає бажання тримати кермо від велосипеду. Я попрошу посміхнутися, і ми зробимо фото на пам’ять.

Вторгнутися в людське тіло.

Проникнути всередину і нав’язати свої власні правила.

Абсолютно обмежити свободу. Витіснити її з  людини подібно тому, як ми витісняємо зубну пасту із тюбика.

Продемонструвати, на скільки далеко можна зайти в захопленні . Знайти де закінчується ця межа, коли у людини можна щось забрати, а коли – ні.

Цей кордон настільки невизначений. Чи можна відняти у людини душу або наблизитись до цього?

Можливо, сама людина хоче бути захопленою? Можливо, їй так краще?

Чи має право художник на своє захоплення? Якщо це може собі дозволити той у кого є сила, тоді чому цього не може зробити митець?

Дослідити середньовічну машину насилля над особистістю, раціональну та жорстку, таку, що не знає емпатії.

Коли блокується той чи інший орган, Він говорить: “Тепер це належить мені”. Він хоче володіти тим, чим заволодіти не можна.

Неможливо відняти у людини руку і сказати, що вона моя, але Він так говорить. Неможливо відняти у людини око чи вухо і сказати, що вони мої, але Він говорить саме так.

Тут не може бути щасливого кінця.

Малюнок №1, папір, маркер, 29х21 см.

Закрите постмануфактурне приміщення, в якому на момент проведення акції не буде жодного глядача, лише учасники.

Цементні блоки позбавляють людину, яка потрапляє всередину них, будь-якої можливості або необхідності переміщення.

Візуалізація, майстерня, вид зверху.

Шість етапів конвеєра, що відбирає у людини її тіло,  супроводжуються онлайн відеотрансляцією:

1. Роздягальня. Кожен учасник залишає свій одяг.

2. Зал очікування. Місце, де кожен чекає своєї черги.

3. Захоплення. Монтаж цементного блоку на частині тіла.

4. Зал допомоги. Вибір інструменту, який допоможе людині рухатися.

5. Фото кабіна. Зйомка фотографії з фронтальної сторони, профільної та зверху.

6. Кімната адаптації. Місце, де учасники можуть “вільно” рухатись.

Малюнок А, сцена №1, №2, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок А, сцена №3, №4, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок А, сцена №5, №6, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок А, сцена №7, №8, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок А, сцена №9, №10, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок А, сцена №11, №12, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок А, сцена №13, №14, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок А, сцена №15, №16, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №1, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №2, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №3, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №5, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №6, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №8, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №9, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №10, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №11, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №13, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №14, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №15, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок Б, сцена №16, папір, маркер, 29х21 см.

Малюнок В, папір, маркер, 29х21 см.